Křesla HELLO máme už skoro na všech pobočkách a skutečně je milujeme, prozradila zakladatelka UOL Jana Jáčová
Společnost UOL přišla už před více než 15 lety s jasnou vizí změnit dosavadní způsob zpracování účetních služeb. Protože se jim nemalé cíle podařilo naplnit, stali jsme se nejen spokojenými klienty, ale také dodavateli nábytku.
Firma UOL neustále expanduje a nyní najdete více než 20 poboček po celé ČR a na Slovensku od Karlových Varů až po Košice. Co to znamená pro nás? Navrhování a zařizování moderních kanceláří s cílem vytvořit příjemné pracovní prostředí i prostor pro schůzky s klienty.
V pracovních prostorech UOL převládají stoly od firmy Narbutas včetně skříní a kontejnerů z řady Optima. Mezi kancelářskými židlemi vedou modely od ProfiM. Vybavujeme také relaxační koutky. Oblíbená jsou křesla HELLO od firmy Softline, nejen to nám prozradila majitelka společnosti UOL Jana Jáčová.
Otto Cabala, zakladatel firmy ALAX, doporučuje UOL nejen jako klienta, ale především jako dodavatele účetních služeb. "S firmou spolupracujeme již od roku 2005. Předtím jsme měli ekonoma, účetní, účetního poradce a ještě jsem se mnohými záležitostmi musel zabývat i já osobně. Partnerství a spolupráce s UOL nám strašně ulehčilo. Zbavili jsme se spoustu starostí. Kromě samotného účetnictví vyřeší mzdy, plně nám nahradí i daňového poradce a zastoupí nás i před úřady – sociálka, berňák atd. A navíc, finančně, je to mnohem, mnohem výhodnější. Služby UOL jsme doporučili i našim partnerům, kteří jsou také spokojeni," vyjádřil se ke spolupráci.
Jak funguje systém OUL účetnictví a jaké jsou jeho výhody? Proč by se měl klient rozhodnout pro UOL?
Snažíme se, aby naši klienti mohli účetnictví pustit z hlavy a měli klid. Pro doklady si pravidelně jezdíme, máme online systém s přístupem 24/7, ale můžete za námi i přijít, pobočku máme v každém krajském městě. Každý klient komunikuje v případě potřeby se seniorní účetní, a hlavně nemáme žádné skryté poplatky. Daňové poradenství i zastupování před úřady je u nás v ceně. Ať už bude trvat jakkoliv dlouho.
V roce 2004 jste přišli s novátorkou myšlenkou. Co pro Vás bylo nejtěžší na cestě za vaší vizí a vybudováním společnosti UOL?
Od počátku jsme chtěli nabízet online službu, aby měl klient svoje účetnictví vice pod kontrolou. V roce 2004 to byla opravu inovátorská myšlenka a pomohlo nám to přilákat klienty. Samozřejmě se už technologie od té doby posunuly, takže naši klienti mají webové účetnictví. Procházeli jsme si různými obdobími rychlého růstu a nejtěžší pro nás byl výběr zaměstnanců. Vlastně to platí pořád. Ale čím více je naše značka známější, tím snadněji se hledají noví kolegové.
Spolupracujeme spolu už řadu let - jak byste ohodnotila služby ALAX?
Když jsme před lety hledali generálního dodavatele nábytku, nakonec naše volba padla na ALAX. A nikdy jsme nelitovali. Nejen, že nábytek je v prvotřídní kvalitě, ale ještě k tomu skvěle vypadá. Asi nejoblíbenější jsou u nás křesílka HELLO, která už máme skoro ve všech pobočkách, protože je skutečně milujeme.
Kdykoliv jsme potřebovali cokoliv řešit, setkali jsme se ze strany ALAXU s laskavým přijetím a snahou maximálně nám vyhovět. Pokud hledáte kvalitní nábytek za férovou cenu, který skvěle vypadá, a vyžadujete k tomu ještě bezkonkurenční zákaznický servis, obraťte se na ALAX. S klidným svědomím jej mohu doporučit.
Plánujete další expanzi? Pokud ano, kde chystáte nové pobočky?
Expandujeme v rychlém tempu. Nedávno jsme otevřeli tři nové pobočky na Slovensku: v Nitře, Prešově a Trnavě. V Česku jsme otevřeli dvě nové pobočky: jednu v Berouně a druhou na Praze 7. Snažíme se být našim zákazníkům co nejblíž. Je to jedna z věcí, kterou velmi oceňují, takže naše pobočková síť poroste i nadále.
"Snažíme se být našim zákazníkům co nejblíž. Je to jedna z věcí, kterou velmi oceňují, takže naše pobočková síť poroste i nadále."
Jana Janáčová, majitelka OUL