Ora-Ïto
V roce 1997 zaujal Ora-Ïto svými virtuálními produkty Vuitton a Apple. Je fenoménem v popkultuře a nejmladším designérem své generace, který spolupracoval s klenoty luxusního zboží a průmyslu, a to zejména po velkém úspěchu jeho hliníkové lahve Heineken. Světové společnosti jako Cassina, Cappellini, Bouygues, Alstom, Laguiole, Zanotta a Accor vysoce hodnotí jeho sochařský design, který se stal známkou modernosti.
Multidisciplinární průřezové studio Ora-Ïto se po dobu svého působení dostalo od designu telefonu k architektuře, od nábytku k hotelovému průmyslu, od parfému k tramvajím a od létajících talířů k restauracím. V roce 2013 vytvořil MAMO, umělecké centrum na střešní terase mýtického Cité Radieuse navrženého Le Corbusierem v Marseille. Časopis Wallpaper ho zařadil mezi 40 nejvlivnějších designérů do 40 let. Znám je také svými futuristickými návrhy sedacího nábytku pro španělskou společnost Vondom.