Stolová podnož FIRENZE 9017 (v - 730 mm, max rozměr desky 1600 x 800 mm)
Komfortní nábytek MONTBEL Trvanlivý italský design Italská společnost MONTBEL byla založena roku 1959 Silvanem Montinou. Vyrábí židle, barové židle, křesla a pohovky a dřevěné a...
Univerzální stolová podnož FIRENZE 9017
Vhodná ke každé desce
Stolová podnož FIRENZE 9017 představuje velmi univerzální součást domácnosti či kanceláře, která se hodí ke každé desce a do všech prostor. Je 730 mm vysoká a díky dvěma sloupkům je vhodná pro desky o maximálních rozměrech 1600 x 800 mm. Základna i sloupky jsou z oceli, přičemž základna je ve tvaru obdélníku. Součástí podnože je závaží, které zaručuje maximální stabilitu. Za příplatek je možné si vybrat z několika dostupných barev a podnož si tak dokonale přizpůsobit a personalizovat.
Kolekce FIRENZE
Kolekce Firenze italské značky Montbel nabízí stolové podnože v nejrůznějších provedeních, čímž vyhoví přání každého zákazníka. Na výběr jsou jak podnože se dvěma sloupky, které zaručí perfektní stabilitu a udrží tak desky široké až 1600 mm, ale i klasické podnože, které jsou vhodnější pro menší, kulaté či čtvercové desky. Výhodou kolekce je velmi univerzální vzhled, který se hodí do každého prostoru a ke všem typům desek. Základny jsou z oceli ve tvaru kruhu, čtverce či obdélníku, u sloupku je pak možnost oceli i masivního dřeva. Každý kus disponuje závažím, což zvyšuje stabilitu a je obížné stůl převrhnout. V nabídce jsou rovněž dvě možnosti výšky podnoží, a to 730 mm a 1100 mm.
Prodlužte životnost nábytku
Chtěli bychom, aby vám nábytek sloužit co nejdéle. Protože víme, že důležitou roli v jeho odolnosti hraje správná údržba, připravili jsme pro vás několik tipů a doporučení, jak se starat o různé typy povrchu a čemu se naopak vyvarovat >> péče o nábytek.
Celková výška (mm) | 730 |
Rozměr / průměr základny | 800 x 400 |
Záruka (měsíce) | 24 |
Objem balení (m3) | 0,04 |
Hmotnost produktu (kg) | 43 |
Žáruvzdornost | Ano |
Celková výška (mm) | 730 |
Rozměr / průměr základny | 800 x 400 |
Záruka (měsíce) | 24 |
Objem balení (m3) | 0,04 |
Hmotnost produktu (kg) | 43 |
Žáruvzdornost | Ano |
Máte showroom, ve kterém bychom si mohli prohlédnout Vaše výrobky?
Ano, máme rovnou dva. Můžete se přijít podívat do ulice Urxova v pražském Karlíně, kde na vás čeká i moderně vybavený vzorový byt. Zde se můžete inspirovat převážně k zařízení domova. Pokud je vaším cílem spíše kancelářské vybavení, zavítejte o pár bloků dále. V budově Corso Karlín najdete inovativní pracovní zákoutí (zejména od značky Narbutas) i jednotlivé kousky k vyzkoušení. Přijít můžete ve všední dny bez objednání. Rádi byste svůj výběr konzultovali? Pak si neváhejte předem domluvit termín, abychom se vám mohli plně věnovat.
Jak mohu stornovat objednávku?
V případě, že jste ještě nezaplatili zálohu, pošlete nám prosím email na alax@alax.cz a my objednávku stornujeme. Pokud jste již zálohu zaplatili, ale zakázka ještě nebyla zadána do výroby, při zrušení objednávky vám vystavíme dobropis. Je-li zboží již ve výrobě, bohužel již stornovat nelze.
Jak mohu reklamovat zboží?
Pokud si přejete zakoupené zboží reklamovat, na alax@alax.cz nám zašlete email s popisem vady včetně referenčních fotografií.
Kde naleznu fakturu k objednávce?
Po zaplacení objednávky vám přijde automatický email s fakturou. Nezapomeňte zkontrolovat složku se spamem, občas se tam pošta zatoulá. Pokud by ani tam faktura nebyla, napište nám na alax@alax.cz. Obratem vám ji zašleme znovu.
Jak se dozvím termín dodání?
U jednotlivých výrobců se dostupnost se liší. Najdete ji vždy u konkrétního produktu, dodací doba je ale pouze orientační. O přesném termínu dodání vás budou informovat naši specialisté.
Jaká je délka záruky?
Minimální doba záruky na všechny produkty jsou 2 roky. Informaci o záruční době najdete u jednotlivých produktů. Nachází se v kolečku u fotografie výrobku nebo v záložce techinfo. Část společností nabízí prodlouženou záruku. Některé kancelářské židle zaručují 5 let, kousky od značky Narbutas dokonce 10 let.
Je možné si objednávku osobně vyzvednout?
Ano, objednávku si lze vyzvednout v našem pražském skladu na adrese U Továren 999/31B, 102 00 Praha 15 - Hostivař. Při nákupu stačí v košíku při volbě dopravy zvolit variantu Vyzvednutí na skladě. O termínu vyzvednutí vás budeme včas informovat.
Jaké způsoby platby přijímáte?
Při platbě v showroomu přijímáme platbu kartou, hotově nebo bankovním převodem se splatností 3 dny. Při nákupu online platba kartou probíhá přes platební bránu.
Je možné si objednat méně kusů než je uvedeno v minimálním objednatelném množství?
Protože jsou minimální odběry kusů zboží dané výrobcem, který je nastavuje kvůli balení a dopravě, možné to není. Naopak při vyšším objemu se lze domluvit individuálně.
Mohu si někde zapůjčit vzorky látek a dalších materiálů?
Ano, vzorky látek a dalších materiálů Vám ukážeme v našich dvou showroomech, v budově Corso Karlín a v ulici Urxova. Rádi také pomůžeme s výběrem a pokud se potřebujete rozmyslet v klidu doma, za předem určenou částku vzorníky zapůjčíme. Po domluvě vám vzorníky můžeme zaslat poštou na adresu.
Mohu zboží vrátit?
Veškeré produkty nabízené na stránkách alax.cz, které nemáme skladem my nebo naši dodavatelé (jedná se o produkty s dodací lhůtou delší než 14 dnů), jsou vždy vyráběny na přání a dle specifikace konkrétního klienta. Produkt, který není skladem a byl vyroben podle přání zákazníka a pro jeho osobu, nezakládá právo spotřebiteli odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Tyto výrobky tedy lze vrátit pouze z důvodu špatné kvality.
Je třeba vždy zaplatit zálohu za objednávku?
Ano, jelikož se jedná o zakázkovou výrobu, je vždy potřeba zaplatit zálohu. Výjimku je možné udělit pouze u státních institucí či ve speciálních případech.
Jak se mám o zakoupený produkt starat?
Správnou péčí můžete značně prodloužit životnost zboží. Jak se o produkty správně starat naleznete zde: https://www.alax.cz/spravna-pece-o-nabytek-prodlouzi-jeho-zivotnost/
Kde najdu parametry jednotlivých produktů?
Všechny informace naleznete na stránce produktu v záložce Techinfo či v popisku. Ve složce Ke stažení si pak můžete stáhnout technické listy, katalogy či další potřebné dokumenty. Pokud nám u produktů nějaké informace chybí, neváhejte nás kontaktovat na alax@alax.cz.
Jakou formu dopravy nabízíte?
Nabízíme různé varianty dopravy. Lze zvolit osobní odběr na skladě v pražské Hostivaři, dopravu po ČR bez manipulace a instalace, dopravu s výnosem či dopravu včetně montáže, která se naceňuje individuálně.
Kolik mě bude doprava stát
Podle parametrů konkrétního zakoupeného produktu uvidíte cenu dopravy v košíku. Tyto ceny platí pro Českou republiku a Slovensko. U objednávek do zahraničí se cena dopravy určí individuálně.
Je třeba si připlatit za montáž?
U většiny menších produktů a kancelářských židlí je montáž jednoduchá a zvládnete ji sami. Zručnější osoby zvládnou smontovat i větší kancelářský nábytek, ke každému produktu je k dispozici montážní návod. Pokud by vám návod chyběl, na vyžádání ho zašleme. U složitých a velkých kusů nábytku a vybavení doporučujeme objednat odbornou montáž.
Co mám dělat, když chci objednat větší množství produktů?
Produkty si můžete sami nakoupit přes náš e-shop. V případě objednání nadstandardního množství nás neváhejte kontaktovat na alax@alax.cz. Připravíme Vám individuální specifikaci.
Jaká je nosnost židlí?
Většina židlí v našem portfoliu má maximální nosnost 120 kg. Potřebujete-li židli s vyšší nosností, kontaktujte nás na alax@alax.cz