Asistent/ka marketingu a správa webu
Náplň práce:
- aktualizace a vytváření produktového zboží na webu
- práce na firemních kampaních
- práce v multimediální komunikaci
- další kooperace s ostatními segmenty společnosti (převážně s obchodním)
Požadujeme:
- dobrá znalost anglického jazyka, výborná znalost české gramatiky
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (znalost grafických programů výhodou)
- grafické cítění výhodou
- samostatnost, zodpovědnost, dobré komunikační schopnosti
- spolehlivost, loajalita
- schopnost samostatné i týmové práce
- zkušenosti z marketingu a obchodu výhodou
- min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
Nabízíme:
- osobnostní rozvoj, získání zkušeností z oblasti obchodu, marketingu a designu
- možnost kariérního i finančního růstu
- práce v mladém kolektivu a příjemném prostředí
- zázemí stabilní firmy - 25 let na českém trhu
- firemní benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, firemní akce, možnost delšího neplaceného volna, zahraniční pracovní cesty)
Nástup možný ihned.
Práce na plný úvazek (pracovní smlouva nebo na živnostenský list/ičo)
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu job@alax.cz .