Asistent/-ka ředitele - office manager
Náplň práce:
- zajišťování chodu společnosti, podpora týmu
- zpracování úkolů dle požadavku ředitele společnosti
- komunikace a vyřizování na úřadech
- evidence a vystavování faktur, pokladna
- vyřizování příchozí a odchozí pošty
- osobní, mailová a telefonická komunikace se zákazníky
- péče o návštěvy
Požadujeme:
- výborné komunikační schopnosti, příjemné a reprezentativní vystupování
- znalost práce na PC, výborná orientace na internetu
- schopnost samostatné i týmové práce
- výborná znalost českého jazyka, anglický jazyk výhodou
- min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
Nabízíme:
- osobnostní rozvoj, získání zkušeností z oblasti obchodu a designu
- možnost kariérního i finančního růstu
- práce v mladém kolektivu a příjemném prostředí
- zázemí stabilní firmy - 25 let na českém trhu
- firemní benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, firemní akce, možnost delšího neplaceného volna, zahraniční pracovní cesty)
Nástup možný ihned.
Práce na plný úvazek (pracovní smlouva nebo na živnostenský list/ičo)
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu job@alax.cz .