Asistent/ka obchodu

Náplň práce:

  • jednání a konzultace s klienty a přímý prodej na showroomu
  • jednání s tuzemskými i zahraničními dodavateli
  • předávání zakázek ke zpracování do back officu
  • samostatné zpracování zakázek
  • organizace showroomu
  • další kooperace s ostatními segmenty společnosti

Požadujeme:

  • výborné komunikační schopnosti, příjemné vystupování a energičnost
  • samostatnost, zodpovědnost a organizační schopnosti
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • znalost anglického jazyka výhodou
  • min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou)

Nabízíme:

  • osobnostní rozvoj, získání zkušeností z oblasti obchodu a designu
  • možnost kariérního i finančního růstu
  • práce v mladém kolektivu a příjemném prostředí
  • zázemí stabilní firmy - 25 let na českém trhu
  • firemní benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, firemní akce, možnost delšího neplaceného volna, zahraniční pracovní cesty)

Nástup možný ihned.
Práce na plný úvazek (pracovní smlouva nebo na živnostenský list/ičo)
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu job@alax.cz .