Tacchini: Luxusní nábytek s italskými kořeny
Za každým produktem je příběh. Za každým příběhem je člověk. V každém produktu se odráží duše jeho designéra, poctivá ruční práce i technologie a také potřeby klienta. Filozofie značky, jejíž historie sahá až do roku 1967, spočívá v kombinaci tradice, kvalitních materiálů, udržitelnosti a moderního smýšlení. V pohovkách, křeslech, židlích i stolkách se odráží typický rukopis této italské firmy, která symbolizuje nadstandard, neotřelost a neskutečné pohodlí.
Fantazii se meze nekladou
Není divu, že po kouscích Tacchini sahají interiéroví návrháři po celém světě. Oblé organické tvary vnesou do místnosti jemnost a svým poutavým vzhledem svádějí k posezení, ať už se nacházejí v privátním bydlení nebo v komerčním zařízení. Jednotlivé kolekce i kousky lze mezi sebou snadno kombinovat a tím získat opravdu neokoukané aranžmá. Pastelové, výrazné i zemité odstíny textilií, široká škála kůží nebo látek podle vašeho vlastního výběru slibují, že podobný interiér široko daleko budete mít pouze vy.
Ideální volba pro umělecké duše i vyznavače designu
Oslava kreativity se odráží v nábytku KELLY navrženém designérským triem Claesson Koivisto Rune. Své jméno nese podle amerického minimalistického umělce Ellswortha Kellyho. Ten se stal inspirací pro modely, které v sobě slučují křehkost s obrovskou silou originality. Barvy a materiály čalounění sedacího nábytku se nabízí v široké paletě a útlé kovové podnože mohou mít mnoho tváří v podobě barevných i metalických laků. Zkombinujte různé povrchové úpravy a odstíny a nechte vzniknout prostor, který bude hraničit s uměleckou instalací. V kolekci najdete jak křesla, chaise lounge a židle, tak konferenční i jídelní stůl.
Santiago: Symfonie tvarů i barev
V popularitě pozadu nezůstává ani kolekce SANTIAGO. Je jednoduchá, nadčasová a v roce 2017 byla poctěna oceněním German Design Awards. Velkorysé a objemné tvary sedáku a opěráku jsou vyváženy štíhlostí krátkých nohou. Vizuální souhra linií i materiálů zve k odpočinku a hodí se k velké škále interiérových stylů. Skvěle vypadá pohovka samostatně, ale ještě lépe vynikne spolu s taburetem nebo křeslem.
Ideální místo pro relax i přijímání hostů
Seznamte se s pohovkou ROMA, jedním z nejoblíbenějších kousků z portfolia značky. Záměr švédského designéra Jonase Wagella byl vizuálně téměř popřít gravitaci. A to se mu povedlo díky tenkým nožkám, na kterých se vznáší nadýchaný sedák ve tvaru zakřiveného půlkruhu. Tento kousek bude vypadat elegantně jako solitér, ale i v kombinaci s ostatními výrobky z této i jiné kolekce. Ať už na ní hodláte trávit čas odpočinku nebo s ní ozdobit firemní sídlo, vždy na sebe upoutá pozornost.
Ladné křivky kolekce Julep
Tato inspirativní kolekce JULEP vnese do jakékoliv místnosti měkkost a nádech romantiky. Zaoblené linie se těší v tomto roce velké oblibě a patří mezi žhavé trendy, avšak na pomyslném žebříčku nábytku se drží na předních příčkách už od avantgardních padesátých let. Bytelná konstrukce z topolové překližky je ukryta v polyuretanové pěně potažené čalouněním. Tak se zamilujte do designu a nechte se unést pohodlností sedačky, křesla, lenošky nebo poufu.
Odkaz na historický design
Když se podíváte na sedačky a křesla SESANN, možná se vám vybaví atmosféra filmů ze sedmdesátých let. A budete mít pravdu, tato kolekce je totiž reedicí nábytku od světového designéra Gianfranca Frattiniho. Hřejivá útulnost vás vtáhne do svého smyslného designu a ukolébá k pohodovému odpočinku. Můžeme vás ujistit, že při posezení v náruči SESANN dostanete chuť vložit do gramofonu vinyl a ponořit se zpátky do uvolněné atmosféry minulého století.
Letem světem realizacemi
Nejedno luxusní sídlo ve světových metropolích využilo do svých prostor modulární systémy, pohovky i křesla z dílny italských mistrů. Důkazem jsou například privátní byty v New Yorku, Miláně, Paříži či Barceloně. Spočinout na sedacím nábytku Tacchini mohou například i hosté norského hotelu Grand Hotel Terminus, klienti francouzské pobočky kosmetické značky L’Oreal nebo cestující na letišti v Perthu. To je pouhý zlomek, mnoho dalších hotelů, showroomů, nákupních a wellness center i firemních sídel zvolilo ke své reprezentaci tyto stylové kousky.
Rodinná tradice
Italové kladou velký důraz na rodinu a tradice a je zvykem, že se společnosti jmenují po jejich zakladatelích. Stejně je tomu tak i v tomto případě. Antonio Tacchini vynaložil velké úsilí, aby nechal vzniknout tuto značku. Své myšlenky předává pokrevním potomkům a dědicům, ale součástí celé rodiny se přirozeně stávají i členové týmu, dodavatelé, konzultanti i řemeslníci. Ti všichni jsou spříznění s filozofií přístupu k celému procesu výroby od návrhu, přes realizaci, až po zpětnou vazbu od zákazníků. A když je tato zpětná vazba pozitivní, celý tým je poháněn kupředu k novým nápadům. Tento cirkulární koloběh vede ke spokojenosti všech.