HR asistentka


Jsme neúplní! Proto hledáme posilu na poloviční úvazek, která doplní náš tým. Můžeš se těšit na práci v progresivním a dynamickém prostředí s rodinnou atmosférou a různorodou náplní práce.


Pár slov o nás:


Za 30 let existence jsme vybudovali silnou rodinnou společnost, která se stala špičkou na trhu zařizování komerčních i bytových interiérů. Hravě si poradíme s výrobou i dovozem kvalitního designového nábytku. Díky spolupráci se stovkou italských, španělských, německých i českých značek máme jedno z nejrozšířenějších portfolií, dokážeme tak architektům, interiérovým designérům i koncovým zákazníkům nabídnout řešení na míru. Více informací o naší práci i skvělém týmu najdete na www.alax.cz v sekci “Náš tým”.


Co bude Tvým úkolem:

  • Nábor nových zaměstnanců:
  • Příprava a zveřejňování inzerátů na volná pracovní místa.
  • Třídění a vyhodnocování životopisů.
  • Koordinace a vedení prvních kol pohovorů.
  • Komunikace s kandidáty v průběhu výběrového řízení.

Administrativa a podpora HR oddělení:

  • Příprava pracovních smluv a jiných dokumentů spojených s nástupem a odchodem zaměstnanců.
  • Vedení a aktualizace databáze zaměstnanců.
  • Správa a archivace personální dokumentace.

Podpora interní komunikace:

  • Příprava interních oznámení a komunikace s týmem.
  • Organizace a podpora firemních akcí a setkání.

Účast na zlepšování HR procesů:

  • Aktivní zapojení do zlepšování HR politik a procesů.
  • Podpora při implementaci nových HR nástrojů a systémů.
  • Poradenství a podpora zaměstnanců:
  • Poskytování základních informací a poradenství zaměstnancům ohledně HR otázek.
  • Řešení dotazů a požadavků zaměstnanců týkajících se personální agendy.

Co od tebe očekáváme

  • min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
  • skvělé komunikační schopnosti
  • perfektní znalost českého jazyka a gramatiky
  • spolehlivost a chuť učit se novým věcem v oblasti personalistiky
  • samostatnost, zodpovědnost a organizovanost
  • základní znalost anglického jazyka
  • dobrá znalost Excelu

Co od nás můžeš čekat?

  • po zapracování možné bonusy a prémie
  • mobilní telefon a notebook
  • stravné
  • zdravotní volno (sick day)
  • možnost občasné práce z domova
  • sleva na firemní výrobky/služby
  • možnost kariérního růstu
  • vzdělávací kurzy, školení
  • firemní akce a zajímavé teambuildingy

Nástup možný ihned.

V případě zájmu o tuto pozici pošlete strukturovaný životopis a motivační dopis na emailovou adresu job@alax.cz