HR asistentka
Jsme neúplní! Proto hledáme posilu na poloviční úvazek, která doplní náš tým. Můžeš se těšit na práci v progresivním a dynamickém prostředí s rodinnou atmosférou a různorodou náplní práce.
Pár slov o nás:
Za 30 let existence jsme vybudovali silnou rodinnou společnost, která se stala špičkou na trhu zařizování komerčních i bytových interiérů. Hravě si poradíme s výrobou i dovozem kvalitního designového nábytku. Díky spolupráci se stovkou italských, španělských, německých i českých značek máme jedno z nejrozšířenějších portfolií, dokážeme tak architektům, interiérovým designérům i koncovým zákazníkům nabídnout řešení na míru. Více informací o naší práci i skvělém týmu najdete na www.alax.cz v sekci “Náš tým”.
Co bude Tvým úkolem:
- Nábor nových zaměstnanců:
- Příprava a zveřejňování inzerátů na volná pracovní místa.
- Třídění a vyhodnocování životopisů.
- Koordinace a vedení prvních kol pohovorů.
- Komunikace s kandidáty v průběhu výběrového řízení.
Administrativa a podpora HR oddělení:
- Příprava pracovních smluv a jiných dokumentů spojených s nástupem a odchodem zaměstnanců.
- Vedení a aktualizace databáze zaměstnanců.
- Správa a archivace personální dokumentace.
Podpora interní komunikace:
- Příprava interních oznámení a komunikace s týmem.
- Organizace a podpora firemních akcí a setkání.
Účast na zlepšování HR procesů:
- Aktivní zapojení do zlepšování HR politik a procesů.
- Podpora při implementaci nových HR nástrojů a systémů.
- Poradenství a podpora zaměstnanců:
- Poskytování základních informací a poradenství zaměstnancům ohledně HR otázek.
- Řešení dotazů a požadavků zaměstnanců týkajících se personální agendy.
Co od tebe očekáváme
- min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
- skvělé komunikační schopnosti
- perfektní znalost českého jazyka a gramatiky
- spolehlivost a chuť učit se novým věcem v oblasti personalistiky
- samostatnost, zodpovědnost a organizovanost
- základní znalost anglického jazyka
- dobrá znalost Excelu
Co od nás můžeš čekat?
- po zapracování možné bonusy a prémie
- mobilní telefon a notebook
- stravné
- zdravotní volno (sick day)
- možnost občasné práce z domova
- sleva na firemní výrobky/služby
- možnost kariérního růstu
- vzdělávací kurzy, školení
- firemní akce a zajímavé teambuildingy
Nástup možný ihned.
V případě zájmu o tuto pozici pošlete strukturovaný životopis a motivační dopis na emailovou adresu job@alax.cz.