Pracovní židle DUO EDGE PAD DCE.523 s vysokým opěrákem
Pracovní židle DUO EDGE PAD DCE.523 s vysokým opěrákem
20 885 CZK
ICF

Pracovní židle DUO EDGE PAD DCE.523 s vysokým opěrákem

Značka:ICF
Běžná cena za ks včetně DPH
23 205 CZK
Ušetříte (10%)
2 321 CZK
Cena za kus bez DPH
17 260 CZK
Cena za kus včetně DPH
20 885CZK
Celková cena s DPH (1 ks)
20 885
Dostupnost: Do měsíce
ks
 
Vyberte provedení
prosím zvolte
prosím zvolte
Bravo
Athlantic
Mini
Tonal
Cura
Fame
Mini Melange
Sealife
Sotega
Step
Step Melange
Breeze fusion
Grain
Kůže
prosím zvolte
prosím zvolte
prosím zvolte
Značka:
ICF

Luxusní kancelářský nábytek ICF  Design nejen pro manažery ICF je italskou značkou luxusního funkčního nábytku , který je určen pro různé typy kancelářských prostor –...

Popis

Designová kancelářská židle DUO EDGE PAD s vysokým opěrákem

Ergonomie pro dlouhodobé sezení

Opora při práci, variabilní design i ekologická odpovědnost. Kancelářská židle DUO EDGE PAD disponuje inovativním synchronním mechanismem s automatickým nastavením, které umožňuje jednoduché a přizpůsobivé užívání. Nastavení výšky a hloubky sedu je samozřejmostí. Otočná podnož je vyrobena z leštěného hliníku či nylonu v několika dostupných variantách. Je ukončena kolečky v základní úpravě, objednat však můžete také chromovaná. V konfigurátoru lze pod volbou barevnost plastu navolit také provedení zadního rámu opěráku, stejně jako podobu nastavitelných područek. Sedák a opěrák je k dispozici v široké škále textilií i kůže. Měkce čalouněné opěradlo PAD se skládá z vrstev tkaniny a pěny, které umožňují proudění vzduchu. I výšku opěráku můžete nastavit podle svých potřeb. Prozkoumejte celou kolekci a vyberte si židli, která bude nejlépe odpovídat vašim představám. 

Ergonomické sezení

Pro zdravá záda je opravdu důležité to, jak dbáme na zdravé držení těla. Zvláště při sezení je důležitá opora a výběr židle hraje významnou roli. V dnešní době trávíme velkou část dne u pracovního stolu. Nastavitelná hloubka a výška sedáku, měkké a příjemné područky, tvarovaná pěna pro podporu zad, to by měly být základní aspekty pro správnou volbu.

Funkce i design pro stylové kanceláře


Italská značka ICF se ve své tvorbě zaměřuje zejména na sestavy nábytku vhodné pro moderní kancelářské prostory. Komfortní ergonomické kancelářské židle, prostorné pracovní stoly do jednací a zasedací místnosti i kanceláře a také praktické a funkční úložné prostory. Produkty značky ICF nad ostatními značkami kancelářského nábytku vyhrávají na poli barevné hravosti, vychytávkami v podobě maximálně propracovaných funkčních detailů a také vizionářským a nápaditým designem s italskou duší. Dejte sbohem nudnému a sterilnímu pracovnímu prostředí – jde to totiž i mnohem zábavněji!


Prodlužte životnost nábytku

Chtěli bychom, aby vám nábytek sloužil co nejdéle. Protože víme, že důležitou roli v jeho odolnosti hraje správná údržba, připravili jsme pro vás několik tipů a doporučení, jak se starat o různé typy povrchu a čemu se naopak vyvarovat >> péče o nábytek


Nový časopis o designu


Hledáte inspiraci do nového domova a potřebujete poradit, jak vybrat židli, stůl, postel nebo třeba matraci? Nebo vás zajímají trendy v bydlení a chcete mít vždy ty nejčerstvější informace. Pak sledujte náš online magazín Alaxmag, ve kterém najdete každý den novou dávku inspirace.


Technické údaje
Počet kusů v balení 1
Šířka (mm) 590 (720)
Hloubka (délka) (mm) 420 (490)
Celková výška (mm) 1030 - 1160
Výška sedáku (mm) 470 - 600
Záruka (měsíce) 24
Nosnost (kg) 120
Ke stažení
Katalog
ICF-DuoChair-Eng.pdf
ICF-DuoChair-User-Information.pdf
ICF - Collection Overview.pdf
3D prvky
DuoChair-2D-DWG.zip
DCE413-3D-DWG.zip
Technické údaje
Počet kusů v balení 1
Šířka (mm) 590 (720)
Hloubka (délka) (mm) 420 (490)
Celková výška (mm) 1030 - 1160
Výška sedáku (mm) 470 - 600
Záruka (měsíce) 24
Nosnost (kg) 120
Katalog
ICF-DuoChair-Eng.pdf
ICF-DuoChair-User-Information.pdf
ICF - Collection Overview.pdf
3D prvky
DuoChair-2D-DWG.zip
DCE413-3D-DWG.zip

Nenašli jste zde ke stažení, co jste hledali?

Neztrácejte hlavu a přihlašte se do naší Profizóny, ve které najdete 3D modely, HR obrázky, technické listy a další materiály.

Pokud jste nenašli, co hledáte, kontaktujte nás, rádi Vám pomůžeme.

 

přihlásit do profizóny

Poptávka

FAQ
Máte showroom, ve kterém bychom si mohli prohlédnout Vaše výrobky?

Ano, máme rovnou dva. Můžete se přijít podívat do ulice Urxova v pražském Karlíně, kde na vás čeká i moderně vybavený vzorový byt. Zde se můžete inspirovat převážně k zařízení domova. Pokud je vaším cílem spíše kancelářské vybavení, zavítejte o pár bloků dále. V budově Corso Karlín najdete inovativní pracovní zákoutí (zejména od značky Narbutas) i jednotlivé kousky k vyzkoušení. Přijít můžete ve všední dny bez objednání. Rádi byste svůj výběr konzultovali? Pak si neváhejte předem domluvit termín, abychom se vám mohli plně věnovat.

Jak mohu stornovat objednávku?

V případě, že jste ještě nezaplatili zálohu, pošlete nám prosím email na alax@alax.cz a my objednávku stornujeme. Pokud jste již zálohu zaplatili, ale zakázka ještě nebyla zadána do výroby, při zrušení objednávky vám vystavíme dobropis. Je-li zboží již ve výrobě, bohužel již stornovat nelze.

Jak mohu reklamovat zboží?

Pokud si přejete zakoupené zboží reklamovat, na alax@alax.cz nám zašlete email s popisem vady včetně referenčních fotografií.

Kde naleznu fakturu k objednávce?

Po zaplacení objednávky vám přijde automatický email s fakturou. Nezapomeňte zkontrolovat složku se spamem, občas se tam pošta zatoulá. Pokud by ani tam faktura nebyla, napište nám na alax@alax.cz. Obratem vám ji zašleme znovu.

Jak se dozvím termín dodání?

U jednotlivých výrobců se dostupnost se liší. Najdete ji vždy u konkrétního produktu, dodací doba je ale pouze orientační. O přesném termínu dodání vás budou informovat naši specialisté.

Jaká je délka záruky?

Minimální doba záruky na všechny produkty jsou 2 roky. Informaci o záruční době najdete u jednotlivých produktů. Nachází se v kolečku u fotografie výrobku nebo v záložce techinfo. Část společností nabízí prodlouženou záruku. Některé kancelářské židle zaručují 5 let, kousky od značky Narbutas dokonce 10 let.

Je možné si objednávku osobně vyzvednout?

Ano, objednávku si lze vyzvednout v našem pražském skladu na adrese U Továren 999/31B, 102 00 Praha 15 - Hostivař. Při nákupu stačí v košíku při volbě dopravy zvolit variantu Vyzvednutí na skladě. O termínu vyzvednutí vás budeme včas informovat. 

Jaké způsoby platby přijímáte?

Při platbě v showroomu přijímáme platbu kartou, hotově nebo bankovním převodem se splatností 3 dny. Při nákupu online platba kartou probíhá přes platební bránu. 

Je možné si objednat méně kusů než je uvedeno v minimálním objednatelném množství?

Protože jsou minimální odběry kusů zboží dané výrobcem, který je nastavuje kvůli balení a dopravě, možné to není. Naopak při vyšším objemu se lze domluvit individuálně. 

Mohu si někde zapůjčit vzorky látek a dalších materiálů?

Ano, vzorky látek a dalších materiálů Vám ukážeme v našich dvou showroomech, v budově Corso Karlín a v ulici Urxova. Rádi také pomůžeme s výběrem a pokud se potřebujete rozmyslet v klidu doma, za předem určenou částku vzorníky zapůjčíme. Po domluvě vám vzorníky můžeme zaslat poštou na adresu. 

Mohu zboží vrátit?

Veškeré produkty nabízené na stránkách alax.cz, které nemáme skladem my nebo naši dodavatelé (jedná se o produkty s dodací lhůtou delší než 14 dnů), jsou vždy vyráběny na přání a dle specifikace konkrétního klienta. Produkt, který není skladem a byl vyroben podle přání zákazníka a pro jeho osobu, nezakládá právo spotřebiteli odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Tyto výrobky tedy lze vrátit pouze z důvodu špatné kvality.

Je třeba vždy zaplatit zálohu za objednávku?

Ano, jelikož se jedná o zakázkovou výrobu, je vždy potřeba zaplatit zálohu. Výjimku je možné udělit pouze u státních institucí či ve speciálních případech.

Jak se mám o zakoupený produkt starat?

Správnou péčí můžete značně prodloužit životnost zboží. Jak se o produkty správně starat naleznete zde: https://www.alax.cz/spravna-pece-o-nabytek-prodlouzi-jeho-zivotnost/ 

Kde najdu parametry jednotlivých produktů?

Všechny informace naleznete na stránce produktu v záložce Techinfo či v popisku. Ve složce Ke stažení si pak můžete stáhnout technické listy, katalogy či další potřebné dokumenty. Pokud nám u produktů nějaké informace chybí, neváhejte nás kontaktovat na alax@alax.cz.

Jakou formu dopravy nabízíte?

Nabízíme různé varianty dopravy. Lze zvolit osobní odběr na skladě v pražské Hostivaři, dopravu po ČR bez manipulace a instalace, dopravu s výnosem či dopravu včetně montáže, která se naceňuje individuálně. 

Kolik mě bude doprava stát

Podle parametrů konkrétního zakoupeného produktu uvidíte cenu dopravy v košíku. Tyto ceny platí pro Českou republiku a Slovensko. U objednávek do zahraničí se cena dopravy určí individuálně. 

Je třeba si připlatit za montáž?

U většiny menších produktů a kancelářských židlí je montáž jednoduchá a zvládnete ji sami. Zručnější osoby zvládnou smontovat i větší kancelářský nábytek, ke každému produktu je k dispozici montážní návod. Pokud by vám návod chyběl, na vyžádání ho zašleme. U složitých a velkých kusů nábytku a vybavení doporučujeme objednat odbornou montáž.

Co mám dělat, když chci objednat větší množství produktů?

Produkty si můžete sami nakoupit přes náš e-shop. V případě objednání nadstandardního množství nás neváhejte kontaktovat na alax@alax.cz. Připravíme Vám individuální specifikaci.

Jaká je nosnost židlí?

Většina židlí v našem portfoliu má maximální nosnost 120 kg. Potřebujete-li židli s vyšší nosností, kontaktujte nás na alax@alax.cz

Proč si vybrat Alax?