Manažer/ka zahraničního obchodu
Náplň práce:
- objednávání a nákup zboží ze zahraničí
- obchodní komunikace se zahraničními partnery, získávání potřebných materiálů a informací
- vyřizování reklamací se zahraničními partnery
- logistika dopravy ze zahraničí, komunikace s přepravci a logistickými centry
- koordinace dodávek (zboží na sklad, přímo do projektů/zakázek) s oddělením realizace společnosti
- spoluúčast na obchodních jednáních a další kooperace s ostatními segmenty společnosti
Požadujeme:
- dobrá komunikativní znalost anglického jazyka
- dobrá uživatelská znalost práce s PC
- samostatnost, zodpovědnost, dobré komunikační schopnosti
- velmi dobré organizační dovednosti
- spolehlivost, loajalita
- schopnost samostatné i týmové práce
- zkušenosti v oblasti logistiky, obchodu, marketingu výhodou
- min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
Nabízíme:
- osobnostní rozvoj, získání zkušeností z oblasti obchodu, marketingu a designu
- možnost kariérního i finančního růstu
- účast na zajímavých obchodních jednáních a zahraničních cestách
- práce v mladém kolektivu a příjemném prostředí
- zázemí stabilní firmy - 25 let na českém trhu
- firemní benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, firemní akce, možnost delšího neplaceného volna, zahraniční pracovní cesty)
Nástup možný ihned.
Práce na plný úvazek (pracovní smlouva nebo na živnostenský list/ičo)
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu job@alax.cz .