Asistent/ka obchodu
Náplň práce:
- jednání a konzultace s klienty a přímý prodej na showroomu
- jednání s tuzemskými i zahraničními dodavateli
- předávání zakázek ke zpracování do back officu
- samostatné zpracování zakázek
- organizace showroomu
- další kooperace s ostatními segmenty společnosti
Požadujeme:
- výborné komunikační schopnosti, příjemné vystupování a energičnost
- samostatnost, zodpovědnost a organizační schopnosti
- schopnost samostatné i týmové práce
- znalost anglického jazyka výhodou
- min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
Nabízíme:
- osobnostní rozvoj, získání zkušeností z oblasti obchodu a designu
- možnost kariérního i finančního růstu
- práce v mladém kolektivu a příjemném prostředí
- zázemí stabilní firmy - 25 let na českém trhu
- firemní benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, firemní akce, možnost delšího neplaceného volna, zahraniční pracovní cesty)
Nástup možný ihned.
Práce na plný úvazek (pracovní smlouva nebo na živnostenský list/ičo)
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu job@alax.cz .