Brádka Design
Brádka design je rodinné design studio pod kreativní taktovkou Ondřeje Brádky se širokým záběrem práce a letitými zkušenostmi. Rozsah návrhů studia zahrnuje produktový design, retail, office nebo gastro design prodejen, návrhy interiérů, exteriérů, branding či průmyslový design. Realizuje i corporate identity, zkušenosti nabrali i s fashion nebo sklem. Působí v ČR i zahraničí a mezi jejich klienty patří třeba PPF, Heineken, O2 i Alax.
Burkies
Místo, kde si hosté pochutnají, inspirují se, potkají lidi naladěné na stejnou frekvenci. Koncept značky Burkies je fúzí toho nejlepšího, co nabízí západ a východ, naláká na vůni lahodného pečiva burek v různých variacích, pečenou zeleninu, brambory, dipy, a v horkých letních měsících i na zmrzlinu. Identita Burkies je ucelená, ale zároveň se přizpůsobí svému lokálnímu genius loci. Studio Brádka Design obléklo návrh do kabátu s industriálními prvky, postaralo se o grafiku a nastolilo i způsob komunikace. Nosný systém z roxorových tyčí s koženými poutky, plechová kónická svítidla, trapézové plechy nebo nýty. To vše dohromady utváří unikátní celek, jehož jedinečnost podtrhují objednávky, které v originálních obalech přijedou na karuselu.
Showroom Office Wave by Alax
Office Wave by Alax je showroom s příběhem. Spojuje design a funkčnost, inspiruje a představuje i místo pro akce, workshopy a setkání. Celým konceptem interiéru prostupuje motiv vlny. Nejprve té nespoutané mořské, která odkazuje na divokost baltské přírody z domovské země značky Narbutas, která je v showroomu hlavním aktérem. S tímto litevským specialistou na kancelářské vybavení je spojena také dynamika vlny zvukové. Akustika je totiž klíčovým prvkem pro moderní pracoviště.
Tento prvek architekti ze studia Brádka design zakomponovali v podobě svítidel vlnících se napříč prostorem. K výběru materiálů je inspirovala vlna tradice industriální historie budovy Corso Karlín. Kartáčovaný hliník, vinyl, šedé tóny s akcenty brandové oranžové, to vše nechává vyniknout vystavené kousky a zároveň splňuje udržitelnou filozofii, která je pro společnost Alax klíčová. Realizace proběhla v rekordně krátkém čase. Od prvního výkresu z července 2023 uplynulo pouhých několik měsíců intenzivní komunikace, společného vybírání materiálů a následné realizace. Na konci října byl projekt připraven na slavnostní otevření.
La Fresca
I firemní restaurace může lahodit jak chuťovým pohárkům, tak oku strávníků. V moderním konceptu jídelny La Fresca je oběd, svačina či odpolední káva potěšením, ne pouhou rutinní záležitostí. V obklopení zeleně, příjemných povrchů z umělého kamene a jiných inovativních deskovin, dřevěného dekoru a obložených stěn si zaměstnanci svou chvilku volna vychutnají do syta. Pohodlné posezení, útulná zákoutí, svěží autorské dekorace, usměvavý personál i voňavé menu z kvalitních surovin z takové kantýny tvoří spíše restauraci luxusního typu. Studio Brádka Design zkrátka ví, jak zdánlivě obyčejné místo povýšit na světovou úroveň.
Pumpa
Nevšední a zapamatovatelná. Taková je moderní čerpací stanice Pumpa ze sítě společnosti GAS Slovakia. Cesta k finální podobě byla díky vzdálenosti i pandemické krizi poměrně trnitá, ale výsledek dovedla k unikátně řešeným exteriérům i interiérům. Architekti ze studia Brádka design se nechali inspirovat materiály a koncepty z minulosti, kterým dali technologicky vyspělou a ergonomickou podobu. O lehký závan retro designu se přičinilo použití neonů, terrazza, uměleckých autorských plastik, vlnitých plechů či koženkových sedadel vytvořených podle vzoru staré Škody 1000 MB. V kombinaci s kvalitními službami si zákazníci odnesou autentický zážitek plný emocí. Studio Brádka design se postaralo o kompletní přípravu prototypů, v bratislavské vzorkovně je s klientem otestovalo a připravilo kompletní balík předvýrobních dat pro pilotní čerpací stanici.
Laa
K návrhu konceptu Laa architekty se studia Brádka Design vedly filozofické otázky týkající se směru a smyslu života. Interiér retailu měl přinést zrusu nový pohled na značku telco, která se zaměřuje na harmonický život ve společnosti technologií. Laa je designové a přívětivé místo, kde si klienti mohou poslechnout hudbu, zahrát hru a vyzkoušet novinky ze světa médií. Samostatný projekt Laa se sice nezrealizuje, ale stal se výherním konceptem nového prototypu retailu nové utajované značky telco, která brzy spatří světlo virtuálního i reálného světa.
O2
Koncept prodejen technologického velikána O2 láká své klienty orginalitou, nadčasovostí, designem vyvolávajícím emoce a samozřejmě kvalitními službami přátelských pracovníků. Vizuální identitu doprovází symbol kruhu, který značí nekonečný cyklus života. V ideální dispozici obchodu tvoří jeho interaktivní středobod prezentující služby příchozím zákazníkům. Mezi další harmonické prvky patří velké množství zeleně, uklidňující barevná paleta s brandovými akcenty modré a středová svítidla evokující hvězdnou oblohu. Studio Brádka design se vždy perfektně naladí na DNA svých klientů a O2 není výjimkou.